Συχνές ερωτήσεις

Καταχώρηση παραγγελίας - Πληρωμή
  • Πως μπορώ να παραγγείλω από το eshop σας;

    1. Online, πατώντας το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» στο προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείς, αφού πρώτα έχεις επιλέξει το χρώμα ή και το μέγεθος, (εάν διαθέτει) και ακολουθείς τις οδηγίες στο καλάθι αγορών.
    2. Τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 2533950
  • Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης.

    Εάν δεν το λάβεις, βεβαιώσου ότι δεν έχει παραδοθεί στον φάκελο «ανεπιθύμητα-spam» (ή στο tab των «προωθήσεων-promotions» για λογαριασμούς Gmail-Yahoo) και επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών eshop στο τηλέφωνο 210 2533950

  • Είναι απαραίτητο να ανοίξω λογαριασμό για να παραγγείλω κάτι;

    Όχι. Μπορείς να κάνεις την παραγγελία σου ως επισκέπτης, δίνοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία για την ομαλή ολοκλήρωση της αγοράς και της αποστολής της παραγγελίας.
  • Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

    Φυσικά. Ακολουθώντας έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    1. Επιλέγοντας το menu “Αλλαγή Παραγγελίας” στο κάτω μέρος του eshop μας.
    2. Επικοινωνώντας μέσω email ή τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών eshop, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σου.
  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Βεβαίως. Για να ακυρώσεις την παραγγελία σου μετά την ολοκλήρωσή της, στείλε e-mail στο eshop@dimitriadis.gr αναφέροντας την πρόθεσή σου για ακύρωση της παραγγελίας ή επικοινώνησε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 2533950.

    Και στις 2 περιπτώσεις θα χρειαστεί να γνωρίζεις τον αριθμό της παραγγελίας σου.

  • Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που έχω παραλάβει;

    Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

    Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν:

    1. Σε ένα από τα φυσικά μας καταστήματα, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.
    2. Μέσω των συνεργαζόμενων εταιριών courier, συνοδευόμενο από το έντυπο υπαναχώρησης που θα βρεις εδώ.

    Περισσότερα για την πολιτική επιστροφών στο: Πολιτική Επιστροφών

  • Μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο αντί για απόδειξη λιανικής;

    Βεβαίως. Μπορείς να ζητήσεις την έκδοση τιμολογίου επιλέγοντας το αντίστοιχο παραστατικό κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.
  • Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

    Το dimitriadis.gr διαθέτει πολλαπλούς τρόπους πληρωμής. Μπορείς να πληρώσεις με:

    1. Αντικαταβολή
    2. Με Χρεωστική-Πιστωτική κάρτα
    3. Με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό

    Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να δεις στο: Τρόποι Πληρωμής

  • Μπορώ να πληρώσω για παράδοση σε Κύπρο ή εκτός Ελλάδος με αντικαταβολή;

    Δυστυχώς όχι. Για παραγγελίες με παράδοση εκτός Ελλάδος αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής είναι η χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση σε έναν από τους Τραπεζικούς μας λογαριασμούς.
  • Είναι ασφαλείς οι online αγορές στο dimitriadis.gr;

    Απολύτως! Η Δημητριάδης Α.Ε λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

    Το eshop μας χρησιμοποιεί πρωτόκολλο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές πληροφορίες του επισκέπτη/χρήστη, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνση του, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του Internet.

  • Διαθέτω Κουπόνι έκπτωσης ή Δωροεπιταγή. Μπορεί να εξαργυρωθεί στο eshop;

    Μπορείς να εξαργυρώσεις την αξία του κουπονιού ή της δωροεπιταγή σου, κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σου επιλέγοντας το «ΕΧΕΙΣ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ;» και καταχωρώντας τον κωδικό που διαθέτεις.
Αποστολή παραγγελίας - Κόστη
  • Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

    Μπορείς να επιλέξεις να παραλάβεις την παραγγελία σου, είτε στον χώρο σου (μέσω courier ή μεταφορικής), είτε σε ένα από τα φυσικά μας καταστήματα.

    Περισσότερα μπορείς να δεις στο: Τρόποι Αποστολής

  • Ποιος είναι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας μου;

    Η αποστολή της παραγγελίας σου γίνεται εντός 2-3 εργασίμων ημερών, εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα και η παραγγελία σου έχει πραγματοποιηθεί πριν τις 11:00 το πρωί. Εάν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της εισαγωγής του στην αποθήκη μας.
  • Ποιος είναι ο χρόνος παραλαβής της παραγγελίας μου από φυσικό κατάστημα;

    Η παραλαβή της παραγγελίας σου γίνεται εντός 2-3 εργασίμων ημερών, εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα και η παραγγελία σου έχει πραγματοποιηθεί πριν τις 11:00 το πρωί. Όταν η παραγγελία σου είναι έτοιμη για παραλαβή θα λάβεις σχετικό email ενημέρωσης. Η παραγγελία σου θα μείνει στο κατάστημα την επιλογής σου για 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από όλα τα φυσικά σας καταστήματα;

    Αυτήν τη στιγμή οι παραλαβές προϊόντων μπορούν να γίνουν μόνο από τα καταστήματά μας στην Ν. Φιλαδέλφεια και την Αργυρούπολη.
  • Πώς μπορώ να βλέπω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

    Μετά την καταχώρηση της παραγγελία σου, μπορείς να βλέπεις την κατάστασή της επιλέγοντας από το menu στο κάτω μέρος του eshop την επιλογή "Κατάσταση Παραγγελιών"
  • Η παραγγελία μου έχει αποσταλεί. Μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της αποστολής;

    Όταν η παραγγελία σου αποσταλεί, θα σου έρθει σχετικό email στο οποίο θα αναφέρονται, ο αριθμός της αποστολής (Voucher) καθώς και στοιχεία επικοινωνίας με την εταιρία courier.
  • Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

    Για αποστολές εντός Ελλάδος και για παραγγελίες με πραγματικό ή ογκομετρικό βάρος έως 10 κιλά, ισχύουν οι παρακάτω χρεώσεις:

    • Για παραγγελίες έως 25€ - Χρέωση 2€
    • Για παραγγελίες από 25€ έως 55€ - Χρέωση 3€
    • Για παραγγελίες από 55€ έως 95€ - Χρέωση 4€
    • Για παραγγελίες πάνω από 95€ - Δωρεάν

    Για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδος και για παραγγελίες με πραγματικό ή ογκομετρικό βάρος άνω των 10 κιλών, καθώς και για επιστροφές και επαναποστολές δες τις χρεώσεις στο: Τρόποι Αποστολής

  • Μπορώ να επιλέξω άλλη μεταφορική εταιρεία, εκτός από αυτές που συνεργάζεστε;

    Σε περίπτωση που επιθυμείς η αποστολή της παραγγελίας σου να γίνει με κάποια άλλη εταιρία courier ή μεταφορική εταιρία θα πρέπει:

    1. Να δηλώσεις την πρόθεσή σου στο πεδίο των παρατηρήσεων στο καλάθι αγορών και να επιλέξεις ως τρόπο αποστολής "Παραλαβή από το κατάστημα".
    2. Να εξοφλήσεις το σύνολο της αξίας της παραγγελίας σου με Χρεωστική - Πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η υπηρεσία της αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη σε αυτήν την περίπτωση.
    3. Όταν σου αποσταλεί το σχετικό email που θα σε ενημερώνει ότι η παραγγελία σου είναι «Έτοιμη για παραλαβή» θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την μεταφορική της επιλογής σου για να έρθει να παραλάβει το δέμα για λογαριασμό σου.

    Σημαντική σημείωση: Τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά εσένα και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εξαρχής το κόστος τους. Τα Δωρεάν Μεταφορικά, όπου αυτά αναφέρονται, δεν ισχύουν σε στην περίπτωση αυτή.

  • Εάν δεν είμαι στο χώρο κατά την παράδοση της παραγγελίας μου, πως θα παραλάβω;

    Εάν το courier δεν σε βρει στην διεύθυνση που έχεις δηλώσει, θα σου αφήσει ειδοποίηση, ώστε να επικοινωνήσεις και να κανονίσεις εκ νέου την παραλαβή.
  • Μπορώ να αγοράσω ένα ή περισσότερα προϊόντα και να τα κάνω δώρο;

    Βεβαίως. Αρκεί να μας αναφέρεις το σχετικό σου αίτημα στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σου ώστε να βάλουμε την σχετική κάρτα αλλαγής και να μην συμπεριλάβουμε το παραστατικό αγοράς στο δέμα.
  • Μπορώ να αγοράσω ένα ή περισσότερα προϊόντα και να τα στείλω σε άλλη διεύθυνση;

    Βεβαίως. Κατά την διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σου υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξεις διαφορετική διεύθυνση αποστολής.
Επιστροφές - Εγγυήσεις
  • Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

    Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από το dimitriadis.gr διαθέτουν εγγύηση καλής ποιότητας και λειτουργίας όπως αυτή ορίζεται από τους κατασκευαστές τους και πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και τα πρωτόκολλα ποιότητας που απαιτούνται.

    Εάν παρόλα αυτά κάποιο προϊόν λόγω αστοχίας υλικού παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα έχεις τη δυνατότητα επισκευής ή αντικατάστασης του με την εγγύηση που υπάρχει στην συσκευασία ή με την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς.

  • Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω λάθος προϊόν;

    Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβεις κάποιο προϊόν που δεν έχεις παραγγείλει επικοινώνησε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας στο 210 2533950 ή μέσω email στο eshop@dimitriadis.gr
  • Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

    Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:

    • Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή ή μέσω τράπεζας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξεις. Θα χρειαστεί να μας στείλεις το IBAN και την τράπεζα στο eshop@dimitriadis.gr
    • Αν έχεις πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, χωρίς άτοκες δόσεις, τότε τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα σου.
    • Αν έχεις πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας, με άτοκες δόσεις και η επιστροφή αφορά το σύνολο της παραγγελίας τότε το συνολικό ποσό θα επιστραφεί στην κάρτα σου τμηματικά, στις ημερομηνίες που έχει οριστεί η χρέωση κάθε δόσης.
  • Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

    Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από το λογιστήριο της εταιρείας εντός 10 εργασίμων ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Γενικές Ερωτήσεις
  • Που υπάρχουν φυσικά καταστήματα;

    Για πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματά μας καθώς και το ωράριο λειτουργίας μπορείς να επισκεφτείς το: Καταστήματα
  • Πώς μπορώ να μάθω σε ποιο κατάστημα είναι διαθέσιμο ένα προϊόν;

    Μπορείς να επικοινωνήσεις μέσω email στο eshop@dimitriadis.gr ή τηλεφωνικά στο 210 2533950 και να μας δώσεις τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείς.
  • Οι τιμές στο eshop είναι ίδιες με αυτές στα φυσικά καταστήματα;

    Ναι, εκτός συγκεκριμένων προσφορών που γίνονται ανά περιόδους αποκλειστικά για αγορές μέσω eshop και φέρουν την σχετική σήμανση.
  • Υπάρχουν προϊόντα στο eshop και δεν υπάρχουν στα φυσικά καταστήματα;

    Ναι. Κάποια προϊόντα, ενδέχεται να διατίθενται μόνο μέσω του eshop μας και να μην είναι διαθέσιμα στα φυσικά μας καταστήματα. Τα προϊόντα αυτά φέρουν σχετική σήμανση.
  • Τα προϊόντα σας είναι καινούργια ή μπορώ να βρω και μεταχειρισμένα;

    Όλα τα προϊόντα μας είναι καινούρια. Δεν πωλούνται μεταχειρισμένα προϊόντα. Σε ειδικές περιπτώσεις, μπορεί να πουληθούν δείγματα σε καλή κατάσταση που υπάρχουν στα καταστήματά μας. Στην περίπτωση αυτή θα υπάρχει σχετική σήμανση του προϊόντος και ενημέρωση του πελάτη για τους όρους της εγγύησης.
  • Χρειάζομαι περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν. Που πρέπει να επικοινωνήσω;

    Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και οι περιγραφές, συμπληρώνονται με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του eshop, σύμφωνα με τις παρεχόμενες από τον προμηθευτή, πληροφορίες. Σε περίπτωση που χρειαστείς περαιτέρω πληροφορίες μπορείς να μας στείλεις email στο eshop@dimitriadis.gr ή να μας καλέσεις στο 210 2533950
  • Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και τις προσφορές σας;

    Βεβαίως. Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter" μας θα λαμβάνεις πληροφορίες για τα τελευταία νέα και τις προσφορές μας.