Πολιτική Επιστροφών

Ο επισκέπτης/χρήστης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή-αντικατάσταση των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Δημητριάδης Α.Ε
  2. Σε περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα - ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύησή του.
  3. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης έχει επιλέξει λάθος προϊόν και επιθυμεί την αντικατάστασή του.
  4. Σε κάθε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης άλλαξε γνώμη για την αγορά και δεν επιθυμεί το προϊόν.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο επισκέπτης/χρήστης έχει υποχρέωση να συμπληρώσει και να αποστείλει το ειδικό έντυπο υπαναχώρησης που είναι διαθέσιμο στο παρακάτω link:

ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον επισκέπτη/χρήστη, πλήρη, χωρίς φθορές, μεταποιήσεις και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, η εταιρεία μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή και αντικατάσταση

Ο επισκέπτης/χρήστης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός του χρονικού ορίου της υπαναχώρησης και εφόσον πληρούνται οι όροι επιστροφής και υπαναχώρησης. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από το λογιστήριο της εταιρείας εντός 10 εργασίμων ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Στην περίπτωση υπαναχώρησης-επιστροφής o επισκέπτης/χρήστης επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος της επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, αυτή δεσμεύεται να αναλάβει το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει αποκλειστικά με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier Πόρτα Πόρτα ΕΛ.ΤΑ.
Σημείωση: Τα δωρεάν μεταφορικά, όπου αυτά αναφέρονται, σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν για τις επιστροφές και τις επαναποστολές.


ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

  1. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν γίνει ειδική παραγγελία για τον επισκέπτη/χρήστη.
  2. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές πέδιλων SKI που έχουν τρυπηθεί για την προσαρμογή δέστρας στα μέτρα του επισκέπτη/χρήστη.
  3. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του επισκέπτη/χρήστη

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο σχετικό σύνδεσμο.

Ο επισκέπτης/χρήστης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός του χρονικού ορίου της υπαναχώρησης και εφόσον πληρούνται οι όροι επιστροφής και υπαναχώρησης, όπως αυτοί αναφέρονται παραπάνω. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από το λογιστήριο της Δημητριάδης Α.Ε εντός 10 ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφομένων προϊόντων.

Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται στην διεύθυνση: Λ. Δεκελείας 23, Νέα Χαλκηδόνα – 14343 και αποκλειστικά με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier Πόρτα Πόρτα ΕΛ.ΤΑ ή από τον ίδιο τον πελάτη.